onsdag 20 maj 2009

God morgon

Idag är det ju minifredag! Skönt att se fram emot en ledig dag imorgon! Oh vet ni var det bästa med dagen är?? JO, idag serveras det kålpudding i matsalen!! Mums! =)
I eftermiddag har vi avd.möte. Oh hela förmiddagen kommer gå i 110 eftersom vi ska göra torsdagens köp oxå, oh torsdagar brukar inte vara lindriga i mitt lilla bås. PLUS att vår väldigt snälla chef har gett 2 av oss i gruppen ledigt!! Grrr... =) Men han har lovat att han ska ställa en kanna kaffe hos mig så vi får väl se hur det går =). Lasse lovade att göra sina köp innan han försvann för helgen. Jag har fortfarande ett berg med fakturor som jag saknar motivation att göra.. Men snart börjar utg.datumet krypa sig allt närmare..

Jag finular på om jag ska åka ut till Maxi sen och kolla i affärerna.. Jag är lite besviken att de inte öppnar ett Vero Moda, men dom kan vä inte ha allt.. Akademibokhandeln hade en jättebra reklamsida, 10 i top för att laga ett brustet hjärta. Inte någon av punkterna var "läs en bra bok". Den lilla notisen ska klippas ut och sparas.. Väldigt bra tips tycker ja..
Träning är något jag vill utöva idag! Friskis har inte så roliga pass idag men kanske hittar något eller promenad. Det återstår och se..
Nu måste jag verkligen skynda mig!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar