fredag 24 juli 2009

God morgon!

Äntligen fredag och löning!!!!! Whoho!! Det bästa med att börja jobba igen är nog att man uppskattar fredagar och helgen igen! Idag ska det ätas ute på thai på lunchen oh sen blir det Grey´s muffins till fredagsfikat =). Idag behöver man inte svälta med andra ord... Igår åts det glass. Då var man tillbaka på onyttiga jobbet... Måste börja träna!
Ännu en dag vaknade jag upp till regn.. När ska sommaren komma tillbaka?
Ikväll blir det bara myspys med körsbär, varsin bok, film, god mat och 2 blondiner i en husvagn =) Först innan jag åker ut ska jag inhandla kräftorna till familjens årliga kräftskiva!! Jag har tagit befälet eftersom mamma uppenbarligen inte vet hur mycket det går åt eftersom Vivvi oh jag fortfarande var hungriga efter förra årets skiva... Så i år är det ett paket var som gäller! Lääängtar!
Men först är det en vanlig dag på jobbet....
Ha en bra dag och kväll allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar